Sep 8, 2009

teringat...

tetibe aku teringat kat kengkawan lama kat rnd dolu... seronok sgt masa tu... aku dh tak rasa keseronokan seperti aku kat rnd dolu... gambar nih abng rizal yg amik... dia mmg suka snap gambo kitaorg... pas tu dia yg design kan cenggitu gaye nye... tapi gambo dia tak diletaknye skali... apadaaa....
kadang-kadang (errmmm..... slalu jugak sebenarnya) aku rindu sangat waktu tu... macam2 perangai kitaorg masa tu... apa yg kitaorg lakukan, bersama2... sama2 gelak, sama2 sedih, sama2 marah... aku pun banyak belajar tentang kehidupan, tentang kasih sayang, tentang benci, tentang sedih, tentang persahabatan dan banyak lagi...
tapi tu semua dulu... kini masing2 ada kehidupan sendiri... setelah kami dipecahkan, masing2 ikut haluan sendiri... yang tinggal hanya kenangan dan kasih sayang terhadap sahabat yang masih tinggal di hati... aku berharap kawan2 aku tak akan lupakan aku walau sesibuk mana pun diaorg seperti aku yang tak pernah melupakan diaorang... pada aku diorang adalah kawan yang paling superb yang pernah aku temui...

2 comments:

@e_da said...

wani nak menitik air mata baca.. mmg masa nikita punya geng yg superb kan,.. penuh kasih sayang.. kalau la dpt di ulang masa tu seronoknya la hai.......... kini hanya tinggal kenangan...

rizal said...

Eceh Puan Eda pun ada yer.

Yerr kenangan tuu semua akan disemat di dalam hati. Dan semua orang sekarang pun sekarang dengan hala tujunya masing2.

Biasalah, Tapi Wanie @ Wanito akan tetap tersemat di hati. :)