Apr 26, 2011

HePi BeSdAy HuBBy....



hari nih besday asbenku yang ke 31.. huhuhuhuhu dah tuo...... tahun lepas sambut besday kat melaka... siap potong2 kek, wat mee kari bagai... katanya tak penah celebrate besday... sian betoi... mlm td leh dia request nak kek bagai... besday aku ari tu dia wat tataw je... dh mlm baru wish... iskkk.... aku wat tataw je dia kata nak kek bagai tu... pas tu dia wat ayat sedih, tak pe la, dah tua... tak yah la kek2 ke apa... eleh... bughok bebeno org tue merajuk.... sebenarnya aku dh plan petang nih nk g cari coklat kek.... smalam tu saje je wat tataw... hehehehehe.... beli sepotong je cukup la... kitaorg berdua je pun nk makan... aku lak bukan makan sgt kek... k lah... apa2 pun, semoga panjang umor, murah rezeki (kalau murah rezeki, aku pun leh numpang sama... hehehehe) dan panjang umur untuk suami kesayanganku....

No comments: