Aug 21, 2015

cerita gedik bini orang... muahahaha...

kesinambungan cite sebelum nih... abih je mc aku, naik je keje aku masuk interview utk jawatan N22... harap2 dapat la... tapi aku lebihkan senior2 dulu utk jawatan tu... mereka lebih berhak... abis je interview, aku melepak kat bahagian lama aku... oh ye... sepanjang aku bercuti, unit aku ditukarkan ke bahagian lain... aku melepak bukan sesaja tp hantar mc2 aku yang selambak tu... so, diaorg tanya la aku pengalaman2 yang aku lalui sepanjang kejadian... aku citer satu persatu... ada pulak sorang ni tanya, "ko x malu ke doktor yang check ko tu semua lelaki???" jawapan aku??? "takkk... sebab semua doktor2 tu hensem2 belaka... muahahahahaha" segala sakit suma x de sbb terubat dgn kehenseman doktor2 sekalian.... hehehehehehe... x la... ada pilihan ke kalau kita ke spital kerajaan??? yang sorang lg pulak cakap, "aku ni, doktor perempuan check aku pun aku malu..." kau x pe la... laki kau gaji besar... ko g swasta, boleh je nak demand macam2... kawan aku keje spital ko selalu pegi tu... aku tau bape bayaran kalau nak beranak kat sana... aku memang x mampu... aku mampu spital kerajaan je... tu pun guna GL... alaa.. doktor tu x hadap pun nak tgk alat sulit kita... sehari ntah berapa puluh pesakit dia hadap... mcm2 rupa, mcm2 gaya dia dh tgk... tp sbb profesion dia sbg doktor, dia amanah ngan keje dia... sama yg viral sekarang yang tgh hot tu pasal nurse perempuan suka tgk alat sulit lelaki tu... nurse tu pun dh x heran.. bukan sorang dua... berpuluh2 pesakit dia dah hadap... tu dah keje dia... nak buat mcm mana???

tapikan, dlm banyak2 tu, ada sorang doktor ni mmg susah aku nak lupa... mcm ada aura pulak... ape lagi, aku stalk la insta dia, blog dia, fb dia... ok, not bad... boleh dikata good looking walaupun laki aku ckp dia agak lembut... haipp... sado tu ayah.. apa plak lembut... aku terbaca la sikit blog dia.. mmg dia doktor sakit puan... dah banyak dia bidankan orang melahirkan anak.. dan setiap baby yang lahir, dia azankan.. owhhh.. so sweettt.... dlm blog tu dia ceritakan bagaimana dia membantu kelahiran anak seorang berbangsa cina... dan setelah baby tu lahir, dia azankan baby tu... nurse kat situ tegur, kenapa azankan sbb baby tu berbangsa cina... dan jawapannya??? setiap anak yang lahir ke dunia adalah seorang islam... ibu dan bapanya lah yang membentuknya untuk jadi muslim atau tak... cair mok cik... sib baik la aku nih bini orang... kot aku muda lagi dan x kawin lg, confirm aku berusaha ngorat dia... muahahahahaha.... balik kang aku kena mintak ampun ngan laki aku nih... dah merepek mengarut sangat dah aku nih... ok lah... sebelum aku terlebih mengarut, baik aku sambung keje.. jap lg bos aku naik tgk keje aku x siap2 dari td... oklah cau cin cau dulu... adios amigos...

No comments: